Ticnet = sticknet!


Ticnet är det mest idiotiska företag någonsin, SL kan väl kvala in där ibland och en massa andra också. Men just NU och för alltid är TICNET bara så dåligt som någonting kan bli! De är ombud, visst så de behöver inte veta allt, men de måste ju veta vad de själva håller på med. Varför ska det vara så svårt att informera personalen om vad som gäller?! (Något som brister på de flesta ställen...) När de själva inte ens vet vad de håller på med, då är det bra, eller hur?!

Kan inte någon som faktiskt är intresserad av att sälja biljetter och göra det på ett smidigt och tillgängligt sätt för kunden, köpa ut Ticnet så vi slipper beblanda oss med dem, snälla! Inget verkar fungera som det är nu, ibland går det inte att boka: "det har skett en timeout" om det ändå kunde gälla också för själva företaget... Hemsidan är inte uppdaterad vid ett flertal tillfällen, även flera dagar efter infon släppts. Och att ta ut en "serviceavgift" på 20:- per biljett som det ser ut nu är skrattretande. Det är inte summan i sig, utan eftersom det motiveras med titeln "service" så ska den väl ändå leva upp till detta på något ynka litet sätt, vilket sannerligen inte är fallet med Ticnet. Ni mister de kunder som inte själva gör det jobb som är ert. Skärp er eller dra något gammalt över er!

"Vi håller biljetterna åt dig. Gör klart bokningen inom 5 minuter, annars kommer biljetterna att släppas till andra kunder."
Jaha ja, om det ändå vore så enkelt...


Kommentarer
Postat av: emelie

hahahahahahahahahahahahahahha så himla BRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

2009-01-22 @ 18:58:13
Postat av: Tina

Emelie: Haha - jo roligt mitt i allt elände, typ...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback